Każda konferencja w biurze VIVALANG realizowana jest zgodnie z określonymi procedurami. Nasze procesy robocze odpowiadają schematowi gwarantującemu najwyższą jakość obsługi przedstawionemu poniżej.
- Account Manager selekcjonuje odpowiednich tłumaczy konferencyjnych
- W porozumieniu z kierownikiem technicznym selekcjonuje sprzęt na potrzeby danej realizacji (kabiny, aparatura symultaniczną, mikrofony, kolumny, nagłośnienie)
- Kierownik techniczny lub Realizator dźwięku przeprowadza wizję lokalną i bada możliwości techniczne danej lokalizacji (hotelu, auli, hali widowiskowej, restauracji etc.) - na życzenie klienta
- Account Manager kompletuje materiały referencyjne od klienta i przekazuje je tłumaczom (abstrakty lub treści wystąpień, lista prelegentów z nazwiskami etc.)
- Quality Manager akceptuje zgodność realizacji z wytycznymi klienta i systemem zarządzania jakością VIVALANG QA Model
- Po konferencji Account Manager otrzymuje od klienta ankietę z informacją zwrotną na temat zrealizowanej konferencji
Służymy fachowym doradztwem na każdym etapie przygotowań i cały czas czuwamy nad sprawnym przebiegiem konferencji.
Wybór między tłumaczeniem symultanicznym, konsekutywnym, asystenckim, szeptanym a przysięgłym zależy od rodzaju spotkania i warunków technicznych danej lokalizacji.
W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z konsultantami z Działu Konferencyjnego pod adresem konferencje@vivalang.pl, którzy doradzą w wyborze usługi i przedstawioną Państwu naszą ofertę. Zapraszamy również do zapoznania się z dokumentem Ogólne Warunki Obsługi Konferencji VIVALANG, dostępnym u konsultantów Działu Konferencyjnego VIVALANG.
Chcesz wiedzieć więcej o naszej firmie?